سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در خرید انواع پنکه

نکات مهم در خرید انواع پنکه

برای خرید پنکه از نوع زمینی، باید به نکات متعددی توجه کنید. عدم توجه به این نکات باعث می شود تا شما هزینه ای را بابت خرید پنکه پرداخت کنید و در مقابل، از خرید خود راضی نباشید.

پس به موارد زیر توجه نمایید:

  1. سایز پنکه را متناسب با محل مورد نظر خود انتخاب کنید. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، انتخاب یک پنکه با سایز 6 اینچ هم کافی است.
  2. پنکه ای با وزن سبک بخرید. چون پنکه یک سیستم گرمایشی قابل حمل است، بهتر است از وزن کمی برخوردار باشد تا حمل و نقل آن با سهولت انجام شود.
  3. میزان صدای پنکه را بسنجید. بهتر است در خرید حضوری پنکه زمینی، آن را تست کرده و میزان صدایی که از خود تولید می کند را بشنوید. در بخش قبل هم گفته شد که بی صدا بودن یا کم صدا بودن از ویژگی های یک پنکه خوب و باکیفیت است.
  4. به قیمت پنکه توجه کنید. پنکه با توجه به قابلیت ها و امکانات متعددی که دارد، در بازار قیمت گذاری می شود. پس اول بودجه ای که در اختیار دارید را مشخص کنید و نهایتاً خرید پنکه را انجام دهید.
  5. با توجه به سبک محیط، پنکه را خریداری کنید. این روزها طرح های شیک و زیبایی از پنکه به بازار عرضه شده است که برای دکوراسیون های مدرن، پنکه های بدون پره دیجیتال توصیه می شود.
  6. در نظر گرفتن قدرت پنکه در تولید باد خنک، یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار گیرد. قدرت تولید و پخش باد در هوا، به سایز پنکه ارتباطی ندارد.

پنکه از وسایل برقی است که در هوای گرم قابل استفاده  می باشد بعضی از افراد هوای گرم برایشان قابل تحمل نیست وبه هیچ وجه نمی توانند گرمای هوا را تحمل کنند بیشتر سعی می کنند که بتوانند از وسایل خنک کننده استفاده کنند پنکه یکی از وسایل خنک کننده می باشد که معمولا در خانه از ان استفاده می کنند  که با برق کار می کنند بعضی از پنکه های دستی هم هست  که با باتری کار می کنند که معمولا در بیرون از خانه از ان استفاده می کنند وخیلی کوچک وسبک وقابل حمل می باشند بعضی از پنکه ها  قابلیت تنظیم ارتفاع دارند  ریموت کنترل دارند تایمر دارند معمولا   از 5 پره درست شده اند که جنس ان از پلاستیک می باشد  پنکه انواع مختلف دارد پنکه رومیزی هست پنکه همراه هست پنکه سقفی هست پنکه دستی هم داریم باد پنکه بسیار بباد ملایمی دارد وکمتر اسیب به بدن می زند

https://98ex.ir/خرید-پنکه/