سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید موس بی صدا و ساکت برای کتابخانه

نکات کلیدی در زمان خرید ماوس سایلنت

میزان بی صدایی : وقتی میگوییم ماوس سایلنت در برخی از محصولات به این معنی نیست که هیچ صدایی نداشته باشد و معمولا ماوس های بی صدا به گونه ای هستند که صدای بسیار اندکی دارند تا وقتی کاربر با آنها کار میکند بفهمد یک عملی انجام شده چون اگر کاملا بی صدا باشد به نظر میرسد اصلا کاربری آن سخت میشود.به همین دلیل بسیاری از شرکت ها ماوس های سایلنتی طراحی کرده اند که صدای بسیار بم و ریزی دارد که فقط کسی که پشت سیستم نشسته استم میشنود و دیگران هیچ صدایی از آن نخواهند شنید.به همین دلیل توصیه ما به شما برای خرید ماوس بی سیم این است که هنگام خرید به این موضوع در بخش نظرات محصول توجه داشته باشید تا بدانید آن ماوس انتخابی 100% بی صدا است یا صدای آن مثلا یک دهم صدا ماوس های دیگر است.


صدای اسکرول : یکی دیگر از بخش های مهمی که باید بدانیم صدایش چقدر است آیا بی صداست یا نه زمانی است که موس را اسکرول میکنیم منظور از اسکرول هم چرخانکی روی موس است. توجه داشته باشید معمولا تولید کنندگان و فروشندگان اشاره ای به این قسمت نمیکنند چون اسکرول کاربردش به اندازه کلیک نیست و کمتر است اما اگر این مورد برای شما مهم است 20 نظر پایانی مشتریان در صفحه محصول به شما می گوید اسکرولش صدای آزار دهنده ای دارد یا خیر.

خاموش روشن اتوماتیک یا Auto Sleep : یکی از قابلیت های ویژه تمام ماوس های بی سیم باید این باشد که وقتی برای مدتی مثلا 4 دقیقه به ماوس دست نزدید خودش خودکار خاموش شود تا در مصرف انرژی و باتری صرفه جویی شود. البته برخی از تولید کنندگان ماوس بی سیم مانند لاجیتک اینقدر مصرف باتری شان پایین است که اصلا قابلیت آتو اسلیپ را ندارند و می گویند حتی اگر ساعت ها به ماوس هم دست نزنید مصرف باتری آن اینقدر زیاد نیست که نگران آن باشید.اما توجه به این نکته برای ماوس های با مصرف باتری بالا مهم است.

با سیم یا بدون سیم : وقتی میخواهید یک ماوس بی صدا و سایلنت بخرید کمی هم بیشتر هزینه کنید و یک ماوس بی سیم خریداری نمایید و خود را از وجود سیم که همیشه جلوی دست و صفحه کلید را میگیرد یا قطع وصل میشود راحت کنید. واقعا کار کردن با موس بی سیم سایلنت برای شما لذت بخش خواهد بود چون هیچ مزاحمتی ندارید اما اگر هزینه برای شما مهم است میتوانید موس با سیم سایلنت را انتخاب کنید.


برای خرید موس بی صدا از لینک زیر استفاده کن

خرید موس بی صدا